Коли необхідна заміна каталізатора? Перші сигнали великої поломки.

  • Posted on 22.07.2015
  • By Катализаторы Украины

Перед тим, як поставити остаточний діагноз каталізатору, потрібно повністю дізнатися його дані, як пристрою. Він оснащений спеціальним шаром, роль якого полягає в очищенні вихлопних газів від всіляких непотрібних елементів в ньому. Даний шар є певним носієм, який розташовується у відведеному для нього блоці, що має вигляд бджолиних сот.

Ця конструкція виробляється з кераміки або металу. Хоча, і металеві блоки не можна назвати вічними, все ж, найбільш частим поломкам піддаються керамічні вироби в силу своєї крихкості.


замена катализатора

Основні причини, що вимагають каталізатора:

  • Механічний вплив (удар під час поїздки від каменю, що лежить на дорозі; потрапляння гарячої води всередину та інше).
  • Застосування низькоякісних паливних і рідких сумішей для промивання паливної системи, що сприяє засміченню каналів і зниження властивостей каталізатора.

 

Авто Каталізатори підлягають однозначній заміні, якщо:

  • У момент холостого ходу стрілки на датчику оборотів ритмічні, замість нерухомого стану.
  • Втрата потужності автомобіля.
  • При роботі мотора помітно деренчання.

Дані діагностики можуть показати себе, як кожен окремо, так і, як одночасне явище.

Широко існуюча, але помилкова думка щодо каталізаторів:

1. Каталітичний нейтралізатор швидко ламається.

Так, з одного боку можна погодитися з даним твердженням, особливо, якщо говорити про деталі сумнівного виробництва. Тому, якщо на каталізатор ціна підозріло низька, то дивуватися його надмірно короткій службі не варто. Якщо каталізатор не з ряду дешевих і правильно його експлуатувати (використовувати якісні рідини і суміші), то при термін його придатності простягнеться від 60 000 до 150 000 км пробігу машини. По закінченню цього періоду, каталізатор рекомендується замінити так, як він призначений для фільтрації вихлопних газів, і як будь-який фільтр, каталізатор має властивість забиватися, тобто, втрачати свої «рідні» функції.

На його працездатність можуть вплинути й інші фактори: справність системи запалювання і якість паливних ресурсів.

2. Каталізатор здатний знизити потужність двигуна.

Дане висловлювання дещо спотворено, оскільки, нормально працюючий каталізатор, не є перешкодою для виходу вихлопних газів, відповідно, потужність мотора ніяк не може залежати від наявності каталізатора. Чого не можна сказати про несправний або деформований каталітичний нейтралізатор, який через обмеження в прохідності вихлопних газів, сприяє зменшенню потужності двигуна. Як вже говорилося, катик — це фільтр автомобіля, а значить, найменше його руйнування впливає на роботу двигуна та інших елементів автомобіля так, як в машині всі її складові взаємопов’язані.

3. Каталітичний нейтралізатор-занадто дороге задоволення.

В принципі, а що зараз «дешево»? Будь-яка якісна продукція це складний технологічний процес з впровадженням дорогих матеріалів. При виготовленні хороших каталізаторів застосовується платина, яка протистоїть сполукам сірки. Сюди ж додається родій і паладій. Тому, категорично говорити про дорожнечу каталізаторів – несправедливо.

скупка бу катализаторов

Як продовжити «життя» каталізатору?

Продовжити «життя» каталітичного нейтралізатора реально, але не воскресити його. Тому, якщо він вже вийшов з ладу, то тільки заміна каталізатора – вірне рішення.

Для продовження його функціональних особливостей потрібно дотримуватися таких правил:

  • Заправка якісним паливом.
  • З «штовхача » мотор не запускається.
  • Відключати реле живлення паливного насоса при включенні запалювання.
  • Не допускати подачу струму високої напруги на свічки запалювання, якщо з них знята високовольтна проводка.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.