- Posted on 22.07.2015
- By Катализаторы Украины
Перед тим, як поставити остаточний діагноз каталізатору, потрібно повністю дізнатися його дані, як пристрою. Він оснащений спеціальним шаром, роль якого полягає в очищенні вихлопних газів від всіляких непотрібних елементів в ньому. Даний шар є певним носієм, який розташовується у відведеному для нього блоці, що має вигляд бджолиних сот.
Ця конструкція виробляється з кераміки або металу. Хоча, і металеві блоки не можна назвати вічними, все ж, найбільш частим поломкам піддаються керамічні вироби в силу своєї крихкості.
Основні причини, що вимагають каталізатора:
- Механічний вплив (удар під час поїздки від каменю, що лежить на дорозі; потрапляння гарячої води всередину та інше).
- Застосування низькоякісних паливних і рідких сумішей для промивання паливної системи, що сприяє засміченню каналів і зниження властивостей каталізатора.
Авто Каталізатори підлягають однозначній заміні, якщо:
- У момент холостого ходу стрілки на датчику оборотів ритмічні, замість нерухомого стану.
- Втрата потужності автомобіля.
- При роботі мотора помітно деренчання.
Дані діагностики можуть показати себе, як кожен окремо, так і, як одночасне явище.
Широко існуюча, але помилкова думка щодо каталізаторів:
1. Каталітичний нейтралізатор швидко ламається.
Так, з одного боку можна погодитися з даним твердженням, особливо, якщо говорити про деталі сумнівного виробництва. Тому, якщо на каталізатор ціна підозріло низька, то дивуватися його надмірно короткій службі не варто. Якщо каталізатор не з ряду дешевих і правильно його експлуатувати (використовувати якісні рідини і суміші), то при термін його придатності простягнеться від 60 000 до 150 000 км пробігу машини. По закінченню цього періоду, каталізатор рекомендується замінити так, як він призначений для фільтрації вихлопних газів, і як будь-який фільтр, каталізатор має властивість забиватися, тобто, втрачати свої «рідні» функції.
На його працездатність можуть вплинути й інші фактори: справність системи запалювання і якість паливних ресурсів.
2. Каталізатор здатний знизити потужність двигуна.
Дане висловлювання дещо спотворено, оскільки, нормально працюючий каталізатор, не є перешкодою для виходу вихлопних газів, відповідно, потужність мотора ніяк не може залежати від наявності каталізатора. Чого не можна сказати про несправний або деформований каталітичний нейтралізатор, який через обмеження в прохідності вихлопних газів, сприяє зменшенню потужності двигуна. Як вже говорилося, катик — це фільтр автомобіля, а значить, найменше його руйнування впливає на роботу двигуна та інших елементів автомобіля так, як в машині всі її складові взаємопов’язані.
3. Каталітичний нейтралізатор-занадто дороге задоволення.
В принципі, а що зараз «дешево»? Будь-яка якісна продукція — це складний технологічний процес з впровадженням дорогих матеріалів. При виготовленні хороших каталізаторів застосовується платина, яка протистоїть сполукам сірки. Сюди ж додається родій і паладій. Тому, категорично говорити про дорожнечу каталізаторів – несправедливо.
Як продовжити «життя» каталізатору?
Продовжити «життя» каталітичного нейтралізатора реально, але не воскресити його. Тому, якщо він вже вийшов з ладу, то тільки заміна каталізатора – вірне рішення.
Для продовження його функціональних особливостей потрібно дотримуватися таких правил:
- Заправка якісним паливом.
- З «штовхача » мотор не запускається.
- Відключати реле живлення паливного насоса при включенні запалювання.
- Не допускати подачу струму високої напруги на свічки запалювання, якщо з них знята високовольтна проводка.